Scopul proiectului

Obiectiv si metodologie

Intr-o lume dezvoltata tehnologic, interactiunea cu consumatori din ce în ce mai sofisticati devine o provocare pentru specialistii în publicitate. Telefoanele inteligente si tabletele au dus experienta si interactiunea utilizatorilor la un alt nivel, creand noi comunitati globale. Multitudinea de surse de informatie, viteza si mobilitatea noilor tehnologii modifica modul in care indivizii comunica.

Proiectul isi propune sa analizeze impactul noilor tehnologii IT&C (affective computing si augmented reality) asupra domeniului publicitatii folosind instrumentele specifice neuromarketingului.

Obiectivul stiitific general este acela de a masura impactul pe care publicitatea inteligenta, utilizand tehnologia afectiva si realitatea augmentata, il are asupra individului atat la nivel declarativ cat si la nivel de activitate cerebrala.

In vederea dezvoltarii unor raspunsuri cat mai complexe la obiectivele de cercetare, se vor imbina metodele de cercetare traditionale (focus-grupul, interviul semi-structurat si sondajul de opinie) cu metodele de investigare specifice neuromarketingului.

Mai mult »